Tuesday, August 11, 2015

Det snør, det snør tidelig bom.... så kom snøen her også.
Ute er det sur og kaldt men inne er det godt og varmt, julemusikken spiller i bakgrunnen og fyr i lykter og lys :))

Så det som hadde gjemt seg i luke nr 7 var desse lilla blingene... elsker bling <3

Så i morgen kan en ta på seg ski og gå en lang tur... 
Ha en fortrefelig kveld ....


Då er vi komt til 9.Desember og luke nr 9 kan åpnes :)))
Og bak den luken var det gjemt meir bling bling...
bare elsker det :)))

Gjekk i hundre i går...så då blei det ikkje noko blogging
på meg...men her kommer luke nr 8

Legger også  ut et julekort som eg har laget i kveld :)))

Ha en super aften..........

Då er vi komt til 10.Desember og luke nr 10 kan åpnes :)))
Og der var det gjemt noen nydelige blomster....får aldri nok av blomster <3


Då kommer det ei lita oppdatering på min julekalender :)
Har gått i hundre her om dagene så, bloggingen har nok blitt ned prioritert...

 Det som var gjemt i luke nr 16 var desse super tøffe knappene :)

Godt nytt år !!!!
Då var vi kommt inn i eit nytt år...julen er pakket ned,snøen er regnet bort og eg er begynt i ny jobb :)))
Så her går det som det suser ;)
Har ikkje blitt så mykje scrapping eller blogging i julen...men litt har det blitt :)
Hadde noen bilder av mine søsken hengende ute i gangen med ei vanlige ramme, men så fekk eg så lyst til å gjøre noko meir med desse bildene... så då blei det ein tur på Ikea.. kjøpte svarte 9x9 rammer og scrappet bildene :))

Så slik blei resultatet...


No comments:

Post a Comment